
/ Składanie i rozpatrywanie reklamacji, skarg, wniosków
Informacja dla klienta dotycząca zasad składania reklamacji
Załącznik nr 1 wzór formularza dla klienta indywidualnego
Załącznik nr 2 wzór formularza dla klienta instytucjonalnego
Załącznik nr 10 wzór formularza dotyczącego kart dla klienta indywidualnego
Załącznik nr 11 wzór formularza dotyczącego kart dla klienta instytucjonalnego
Załącznik nr 13 formularz reklamacji ubezpieczeniowej
Bank Spółdzielczy w Szubinie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa www.rf.gov.pl, a w przypadku konsumentów również Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa www.knf.gov.pl oraz
Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc
